Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 34 af 41 FørsteFørste ... 41424303132333435363738 ... SidsteSidste
Viser resultater 331 til 340 af 401

Emner: Victorian Lace Sjals-KAL! - Parat, Start, Strik ........

  1. #331
    Tilmeldingsdato
    02 Feb 2007
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    78
    Jeg gik i stå ret hurtigt. Men lad os nu se om jeg kan tåle at se alle i andres flotte resultater. Men vil lige lave super karla færdig før næste forsøg.
    Mange Rokkeknuz
    Inka56

  2. #332
    olde66 Gæst



    Hvor er dit sjal blevet flot.




  3. #333
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    viby sj
    Indlæg
    286
    hvor er det blevet flot, minniesmor.
    dejligt med et kæmpe sjal man kan putte sig i.
    hilsen Tina

    hvad skal jeg nu finde på

  4. #334
    Mosterkoster Gæst
    Hvor er det blevet flot, jeg håber at mit bliver lige så flot.
    Jeg er gået i gang igen. Men jeg har pillet op en 20-30 gange. Brød mig ikke om øerne og ikke om midten og ikke om kanten. Nu er jeg spændt på om det kan lade sig gøre at fortsætte som jeg er begyndt. Jeg strikker 2 masker i hver ende ret. 1 maske i midten. Tager ud på vrangsiden men mellem lænkerne og strikker så vidt muligt ventemaskerne med i mønsteret.

    Jeg har nu lavet mønsteret 4 gange, og skal pille 8. pinden op igen, der er en fejl, men ellers ser det ok ud.

    Jeg strikker i Merci garnet, dobbelt, og det bliver lækkert at røre ved, så nu må det blive som det bliver.

  5. #335
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    viby sj
    Indlæg
    286
    jeg kan egentlig ikke forstå hvorfor så mange af jer har så meget imod kanten,midten og "øerne"
    Jeg synes øerne er med til at danne mønsteret og de andre ting synes jeg er helt fine.
    Men sådan er vi jo så forskellige, jeg er da glad for mit...
    hilsen Tina

    hvad skal jeg nu finde på

  6. #336
    lis ai Gæst
    Rigtig rigtig flot Minnies mor

  7. #337
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Ho v/Blåvand
    Indlæg
    55


    Så er her det færdige resultat.
    Selve sjalet er lidt for tykt til min smag. Men rigtigt flot.
    Jeg vlagte at sy det lille hak til i nakken, og efer det er spændt ud, ses det næsten ikke.
    Men når jeg nu har set Jer andres, så skulle jeg nok have overgivet mig, og ladet den være:)

    Jeg har nu startet nok en gang, og strikker denne gang i Tvinni + Alpaca 1, fra Marianne Isager, jeg er startet på pind nr 3½ og vil slutte på pind nr 6.
    Nakken har jeg startet med færre masker, så dee ikke bliver et hak.
    Jeg har selv ud fra andre diagrammer af det 1. mønster, fået lavet det rigtige mønster denne gang.

    Det sidste billede er af det nye sjal
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Hilsen Jane fra Hostrik

  8. #338
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    viby sj
    Indlæg
    286
    superflot, Hostrik.
    Jeg synes også det blev en anelse for tykt, men min datter er godt tilfreds, så det er ok.
    Er spændt på at se dit nye.
    hilsen Tina

    hvad skal jeg nu finde på

  9. #339
    strikketøsen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af strikketøsen Se meddelelser
    ......

    Som Minniesmor også har skrevet, så SKAL Mini Vine bue til sidst - jeg synes da godt nok, at det er charmerende - i hvert fald sådan som det ser ud på billedet til sjalsopskriften.


    Så det er altså nok bare smag og behag,
    om man kan lide at det buer i kanten!
    ......

    Citat Oprindeligt indsendt af luffedreng Se meddelelser
    jeg kan egentlig ikke forstå hvorfor så mange af jer har så meget imod kanten,midten og "øerne"
    Jeg synes øerne er med til at danne mønsteret og de andre ting synes jeg er helt fine.
    Men sådan er vi jo så forskellige, jeg er da glad for mit...
    Luffedreng,

    Du har helt ret - jeg forstår det egentlig heller ikke.

    Netop fordi alle, som har set billedet af sjalet, også må have set "øerne" og kanterne og buerne - uden at det har "generet øjet" .....

    Og jeg synes faktisk også stadigvæk sjalet er rigtig flot inklusive øer og det hele.


    minniesmor: Jeg var da lige ved at beholde det dejlige sjal - åh hvor var det dejlig stort og varmt.
    Sidst redigeret af strikketøsen : 30-01-2009 kl. 12:21 Årsag: PS: Vedhæftet fil er af sjalet fra opskriften ..

  10. #340
    olde66 Gæst


    Sjal du har fået lavet Hostrik.


Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •