Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 12

Emner: Strikkeprøve

Hybrid View

Foregående indlæg Foregående indlæg   Næste indlæg Næste indlæg
  1. #1
    KaL Gæst
    Inde på Knitalot.dk er der opskrifter, der tilpasser sig til den strikkefasthed og det garn man vælger. Opskriften bliver beregnet fra gang til gang.

  2. #2
    kelise Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af KaL Se meddelelser
    Inde på Knitalot.dk er der opskrifter, der tilpasser sig til den strikkefasthed og det garn man vælger. Opskriften bliver beregnet fra gang til gang.
    Men jeg har jo den perfekte opskrift :O)

  3. #3
    kelise Gæst

    Et fantastisk link....

    Citat Oprindeligt indsendt af KaL Se meddelelser
    Inde på Knitalot.dk er der opskrifter, der tilpasser sig til den strikkefasthed og det garn man vælger. Opskriften bliver beregnet fra gang til gang.

    1000 tak for det, den regnede ud for mig at jeg skal slå 158,5 masker op for at få 122 cm i overvidde, så det stoler jeg på

    Tak for hjælpen

    Knuz Kate

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    11 Mar 2008
    Geografisk sted
    Valby
    Indlæg
    169
    Citat Oprindeligt indsendt af kelise Se meddelelser
    1000 tak for det, den regnede ud for mig at jeg skal slå 158,5 masker op for at få 122 cm i overvidde, så det stoler jeg på

    Tak for hjælpen

    Knuz Kate
    Nu kan jeg ikke se opskriften, men er der ikke et maske antal der nogenlunde matcher de 158,5 m du er kommet frem til? Nu tænker jeg bare på indtagninger/udtagninger og ærmer for det kan jo blive noget rod, for hvilken str. skal du så følge. Måske du allerede har taget højde for det og så tier jeg bare stille.
    Vh Jeanet

  5. #5
    kelise Gæst
    :O), jeg skal lave den mindste str. så passer det perfekt

  6. #6
    kelise Gæst
    Og den er bare blevet så fin og helt perfekt. Bedste hilsner og god week-end. KH Kate

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •