Der er netop nu sat punktum i kalenderen for den koldeste vinter i 14 år! At det så ligner alt andet end forår udenfor mine vinduer netop nu, det er så en anden sag Ingen siger, at den næste bliver ligesådan. Men vi ved det jo ikke...

Til gengæld ved flere blandt mine nærmeste nu, at hjemmestrikkede sokker er noget af det bedste i sådan en vinter. Havde de vidst det på forhånd og havde jeg haft tiden, så havde der været sokker i julegaverne sidste år...

Jeg har strikket 22 par sokker siden jul, som alle har fået ben at gå på og der kan snildt bruges flere. Så ingen tvivl i mit sind om, hvis jeg kan få dem færdige i tide, så er der sokker til jul 2010

Derfor er jeg nu gået så småt igang med at prøve lidt nyt på sokkefronten. Mine vanlige er fine og modtages med glæde. Men man kan jo godt gøre lidt ekstra ved nogle af dem for afvekslingens skyld ikke... Jeg vender tilbage med det par, som jeg "leger" med nu. Og vil opfordre jer andre til at være med til at strikke sokker til julegaverne i år. Og hvis I så finder opskrifter på nettet eller opfinder noget selv, så læg det i denne tråd til fælles glæde