Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 35

Emner: Keyhanger flettet læder

Hybrid View

Foregående indlæg Foregående indlæg   Næste indlæg Næste indlæg
  1. #1
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Sorentk Se meddelelser
    Hej allesammen,

    Ved ikke om jeg i sig selv er en atypisk bruger Rokken.dk, men da min økonomiske situation (studerende) ikke giver plads til store gaver, vil jeg selv lave dem.

    Jeg vil sindsygt gerne lave en en keyhanger i læder som set på billedet.
    Nogle der kan hjælpe med hvordan jeg lige kommer i gang med det?

    På forhånd tak.
    Jeg har et par mindre piger (2 - 14 år) i familien og der er nogle af dem der har fået sådan en keyhanger i flettet plasticsnor fra veninderne. De er altså festlige at se på. Og for det ikke skal være løgn har min niece lavet en til mig til min USBnøgle så jeg kan have den om halsen ????? (Den er smaddergod til fiskestang når den ligger på bunden af tasken) :-)

    Plastiksnøre i meget tynd udgave kan fås i de der Extrabutikker

  2. #2
    Sorentk Gæst
    Jeg tager i Pandura senere i dag, og ser hvad de har af spændende ting og sager :) Jeg er dog mest interesseret i selv at flette snoren - kan ikke helt beskrive hvorfor, synes bare det gør keyhangeren lidt mere personlig. Har kigget på de flettesider 'mormai' postede, men ser ud til at de bliver "flade" og ikke sådan runde som ønsket - håber i kan hjælpe :)

  3. #3
    Rysse Gæst

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    http://www.rokken3.dk/forum/showthread.php?t=23859
    inspiration og materialer

    http://www.cchobby.dk/Pages/ArticleTag.aspx?tag=smykker
    mere inspiration med vejledning

    pris lædersnørre 1mm 50 kr for 10 m. hos cchobby
    4,5 m hos panduro koster 54,oo
    så det kan hurtig betale sig at købe over nettet
    Hilsen Knhobby - Kirsten

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Men husk lige at hos cchobby skal man lægge moms oveni den viste pris - og porto

  6. #6
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Hos CC hobby køber du så 400 små dimser til smykkefremstilling og hvis nu Soren eller olfert kun skal lave en eller 2 keyhanger ja så står man altså med 396 dimser i en pose.
    Da mine unger var mindre og skulle lave gaver købte vi i en lokal hobbyforretning - måske en højere stykpris men der kunne jeg nøjes med at købe 10 i stedet for 400.

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    For at flette "rundt", skal du prøve at se denne flotte billedserie, som Mafalda har lavet:

    http://rokken3.dk/forum/showthread.p...hlight=mafalda
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    15 Aug 2010
    Geografisk sted
    Tølløse
    Indlæg
    259
    Er her nogen som kan sige mig hvordan jeg lægger indlæg til download , eller bare gemmer dem??

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Citat Oprindeligt indsendt af Lotos Se meddelelser
    Er her nogen som kan sige mig hvordan jeg lægger indlæg til download , eller bare gemmer dem??
    Hvis du har noget, som du vil have i download, så skal du lige skrive til Hundeuld.

    Men hvis du vil downloade fra "Tips og Opskrifter", så plejer du bare at skulle klikke på det du vil downloade, så åbnes der en pdf-fil, som du så kan gemme på din computer ved at klikke på det ikon, der viser en diskette.
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  10. #10
    Sorentk Gæst
    Først, tak for alle de gode svar :)
    Har kun lige et spørgsmål. Hvad tykkelse skal jeg købe snørren i? De har både 3mm og 1mm. Og er der stedet hvor man kan købe sådan en lås som der er på billedet? :)

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •