Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 19 af 19

Emner: Bryllups invitationer endelig færdig.

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Flisa
    Indlæg
    46
    Veldig flotte kort, og en kjempejobb
    du har gjort der....

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Nej hvor er de flotte. Sikke et arbejde. Men det er dejligt, at du er færdig nu, så du kan komme i gang med dit nye legetøj. Jeg håber at modtage mit nye legetøj i morgen
    Knus Rita

  3. #13
    Charitas Gæst
    Nu er jeg jo slet ikke nysgerrig hvad har i to høns nu brugt penge på Rita og Rysse narh må hellere vente til der kommer nogen af jeres flotte ting frem, med at få det afvide for det er sikkert noget jeg også kunne tænke mig og næææh nej jeg må ikke købe noget nyt legetøj for tiden har brugt min legetøjskvote... Glæder mig til at se hvad jeres legetøj kan fremtrylle ved jeres hjælp

  4. #14
    Lisbethsteff Gæst
    Det er meget smukke kort. Det må være en glæde at lade øjnene glide hen over stakken - og hænderne med.

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Esbjerg
    Indlæg
    64
    Smukke kort, de må da gøre lykke
    knuzzzz hhzh
    You cannot do a kindness too soon, for you never know how soon it will be too late

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Ja Charitas. Du må styre din nysgerrighed lidt endnu. Jeg har set Rysses legetøj på nettet.
    Knus Rita

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Herlev
    Indlæg
    167
    Smukke enkle kort du har fået lavet der Rysse. Brudeparet må være ellevilde med dem - tænk at kunne sende en så smuk og personlig invitation ud til sine gæster.
    Varme rokke-kram
    Connie

  8. #18
    Rysse Gæst
    Ja, Charitas du må vente lidt. Jeg ved slet ikke hvor jeg skal begynde eller slutte. Jeg vil helst prøve det hele på en gang og det er jo noget værre rod. OG der er jo også lige det at jeg har fire andre bestillinger der skal være færdige. 1 stjerne konfirmations kort, 1 fødselsdagskort, 1 jubilæums kort og 10 forskellige tillykke kort. Heldigvis kan jeg jo bruge mit legetøj til nogle af kortene.

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    07 Feb 2007
    Geografisk sted
    Vestsjælland
    Indlæg
    260
    Sikken et arbejde! De er blevet rigtig gode! God fornøjelse med dit nye legetøj når du når så langt! :)

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •