|
|
|
|
||||||||
| Kalenderarrangement Kalender for ting der sker i rokken.dk regi |
![]() |
|
|
Emneværktøjer | Visningsmetode |
|
|
||||
|
||||
|
Undskyld, det har taget lidt tid at få gjort nogle af billederne klar.
Her er stemningsbilleder fra Aalborg - Nørresundby i sidste uge. På det aller første står der: Tall Ship Youth Trust. De første er de danske: Jens Krog, som hører hjemme i Aalborg, Skoleskibet Danmark og Georg Stage.
|
||||
|
||||
|
Jeg tror nok, at det var disse 2 skibe, der var de mest eksotiske i Aalborg. Det ene var kommet hele vejen fra Indonesien og det andet fra Oman. Nogle flotte mørke sømænd.
Omans skib er hvidt og lyseblåt og det indonesiske er gult og grønt med runde ringe på siden. Flere følger senere!
|
||||
|
||||
|
Flotte billeder, tak for kigget. Sørøver skibet må have vagt opsigt. Vejret ser ud til at have været med Jer.
|
||||
|
||||
|
Jeg er ikke færdig. I får lige de 3 norske: Christian Radich, Sørlandet og Statsraad Lemkuhl også. Jeg har mest taget skibene bagfra, for at få navnene med. Fortsættelse følger senere.
|
||||
|
||||
|
[QUOTE=Rysse;233797]Flotte billeder, tak for kigget. Sørøver skibet må have vagt opsigt. Vejret ser ud til at have været med Jer.[/QUOTE]
Ja, det lignede et sørøver skib. De folk fra Indonesien vakte megen opsigt. De dansede og lavede akrobatik på kajen. Og det var flot at se på.
| Emneværktøjer | |
| Visningsmetode | |
|
|