Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 26

Emner: Knitpicks

  1. #1
    Mosterkoster Gæst

    Knitpicks

    Jeg læste i en tråd, at der var en der havde købt knitpicks.
    Nu vil jeg lige høre, om der er nogle der har købt den nye slags?

    http://knitpro.eu/Home.aspx

    Det er de farvede på siden, jeg er interesseret i, dem er jeg helt vild med. De er i træ, men lamineret, så de skulle være ekstra stærke.
    Men jeg vil høre, om der er nogle der har prøvet dem, og i bekræftende fald, hvordan er de så?

    Sidst redigeret af klasus : 01-11-2009 kl. 08:16 Årsag: Ændret link

  2. #2
    minniesmor Gæst
    hej jeg har et helt sæt af knitpicks men ikke de farvede jeg kan dog oplyse at jeg er særdeles glad for de blanke de er i titanium og er ligesom helt bløde at strikke med ikke hårde som stål pinde normalt er jeg har en bekendt som mente at de måtte være hårde mine pinde indtil hun fik dem i hånden og så måtte hun indrømme at de føltes bløde.

    håber du kan bruge mine oplysninger.

    knus Minniesmor

  3. #3
    Mosterkoster Gæst
    Jo tak, det lyder rigtig godt, jeg tror også at de farvede er gode.
    Har jo overvejet at købe dem, men det kan være at jeg skal købe en af hver slags i strømpepinde, så kan jeg selv fornemme, hvad der er bedst. Men er altså helt betaget af de farvede.
    Sidst redigeret af Mosterkoster : 19-05-2008 kl. 21:14 Årsag: slavefejt

  4. #4
    minniesmor Gæst
    det kan jeg godt forstå - jeg har kun nr. 3 og 3½ i strømpepinde - men et helt sæt i rundpinde med 4 "snore" og fra pinde nr. 3½ til ca. tror jeg pinde nr. 8

    vil gerne høre om de farvede.

    knus Minniesmor

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    04 Oct 2007
    Geografisk sted
    7160 Tørring
    Indlæg
    563
    Citat Oprindeligt indsendt af minniesmor Se meddelelser
    det kan jeg godt forstå - jeg har kun nr. 3 og 3½ i strømpepinde - men et helt sæt i rundpinde med 4 "snore" og fra pinde nr. 3½ til ca. tror jeg pinde nr. 8

    vil gerne høre om de farvede.

    knus Minniesmor
    Hvor har du købt det sæt med rundpinde? Og hvad gav du for dem?
    Mvh. Marianne

  6. #6
    Mosterkoster Gæst
    Så har jeg skrevet til eventyrgarn. Jeg skal nok meddele hvad hun svarer.

  7. #7
    kridthuset-ikast Gæst

    Suk

    Nu er det igen, igen, igen blevet endnu mere farligt at læse jeres indlæg.
    Bedst som jeg troede jeg ikke kunne falde i svime over mere her i livet af udstyr, så viser du mig hen til sådan noget seje pinde.
    De er da bare for lækre og hvis de er lige så god at strikke med som de ser ud, så må jeg vist også eje nogle inden året er omme.
    Heldigvis findes der fødslesdage ol. Og for en familie der elsker at handle på nettet, så må det her lige være sagen.



    Og så lige et knus oveni her fra Jyllands navle.

  8. #8
    minniesmor Gæst
    hej jeg har købt mit sæt i min lokale garnbutik som hedder SP Garn ligger i Ringsted jeg mener prisen var 775 kr. lidt dyrt men en god investering jeg købte sættet for penge jeg havde tjent ved at strikke for en bekendt.

    knus Minniesmor

  9. #9
    Mosterkoster Gæst
    Så har jeg fået mail fra Gitte fra Eventyrgarn.
    Eftersommerferien, sådan cirka, vil hun forhandle knitpicks harmony, som altså er de farvede knitpicks i træ.
    Hun nævnte i sin mail til mig, at hun er blevet afhængig af sine knitpicks, så det er vel endnu en årsag til at købe dem.


  10. #10
    minniesmor Gæst
    hej jeg glemte lige at fortælle at det sæt jeg har ligger i en dejlig mappe med lynlås i - lidt lige som et penalhus af den slags hvor blyanterne ligger i de der elastik stropper - det gør pindene ikke de ligger i nogle plast lommer med plads til 3 sæt pinde i hver lomme.

    som sagt et rigtig dejligt sæt - der kan købes flere løse lommer til at sætte ind i mappen.

    knus Minniesmor

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •