Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Den gammle Lund/forbrydelsen trøje, eller

  1. #1
    missAC Gæst

    Spørgsmål Den gammle Lund/forbrydelsen trøje, eller

    Er der nogen der har opskriften på den gammle sarah lund trøje ? Eller evt. på en færøsk trøje med stjerner?

    og er der nogen der ved hvilken pind lund trøjen er strikket på?

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    4470 Nordvestsjælland
    Indlæg
    34
    Den trøje som ligner mest en "Sarah Lund" trøje, er fra Hjertegarn og er strikket i Lima el. Peru uld, pinde str. 4 og 4½. Lima garnet er meget godt at filte, så derfor er det en sart trøje at vaske (kan min svigersøn skrive under på efter at han havde vasket min datters trøje v. 30 grader). Er det mon den du efterspørger?

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    06 Feb 2010
    Geografisk sted
    6560 Sønderjylland
    Indlæg
    170
    Jeg har en der ligner rigtig meget i et gammelt Inge Lise blad. Tager gerne en kopi og sender, hvis der er interesse. Kan måske oven i købet få hjælp til at skanne den ind og lægge den som vedhæftning, hvis jeg altså ikke kommer til at overtræde nogle rettighedsregler?

  5. #5
    missAC Gæst
    Tak for jeres svar
    det er netop sådan en som du hundeuld linker til.

    Det kunne være rigtig fedt hvis du kunne sætte en opskrift ind susoe. Jeg vil nemlig helst ikke være tvunget til at købe garn sammen med opskriften da jeg helst vil strikke den i rigtigt færøsk garn


Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •