|
|
|
|
||||||||
| Fordele ved at være med på rokken Rabater til rokkens medlemmer |
![]() |
|
|
Emneværktøjer | Visningsmetode |
|
|
||||
|
||||
|
www.Terapi-hobby.dk
Se nu her hvad Ole og Elsebeth fra Terapi hobby vil give alle medlemmerne på rokken ![]() Fra 1' August og, foreløbig, resten af 2010, laver vi en kampagne til Rokkens medlemmer som bruger forudbetaling f. eks. pr. netbank. Vi yder en 10% opstartsrabat på hobbysæsonen til alle Rokkens medlemmer gamle såvel som nye medlemmer, - bestilt i nævnte periode, på vore i forvejen lave priser! Rokkens medlemsnavn skal nævnes i ordren, - så vi husker det! Vi yder ligeledes fragtfri levering ved alle ordrer over kr. 500,00 excl. moms. - resten af året. Kan et par eller flere medlemmer gå sammen om en ordre har man mulighed for at spare fragten hver gang. Husk at Post Danmarks rate for selv den mindste pakke nu er kr. 75,00. Vores katalog står på www.terapi-hobby.dk Vi skal bruge navn, addresse og telefonnummer til kundeoprettelsen - sammen med bestillingen som blot bedes skrevet i en ganske almindelig mail til mail@terapi-hobby.dk Herefter ekspederer vi ordren og skriver tilbage når ordren er udregnet. Gælder også for kunder uden for Danmark. Her laver vi en reduktion i fragten så et beløb svarende til dansk fragt bliver fratrukket. Venlig hilsen Ole Terapi-Hobby Intercraft ApS
![]() Sidst redigeret af hundeuld : 20-07-2010 kl. 14:55 |
|
|
|||
|
|||
|
Så må jeg vist igang med at se hvad jeg mangler i min private garnkurv.
![]() ![]() Det er da et rigtig godt tilbud. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
|
fornemt
så skal der tjekkes og bestilles![]()
|
|||
|
|||
|
fornemt tilbud af de gode vare, mon ikke der lige er noget man mangler
![]()
|
||||
|
||||
|
Tror da bestemt jeg mangler en hel del.
|
||||
|
||||
|
[kan man få hakke pinde der inde, synes ikke lige jeg kan finde nogen..
Sidst redigeret af hundeuld : 21-07-2010 kl. 21:40 |
|
|
||||
|
||||
|
Det er et flot tilbud....må ind og lure
|
||||
|
||||
|
Prøv at skriv en mail og spørg efter dem...
|
|||
|
|||
|
Må hellere få kigget efter om ikke de skulle have noget garn til pusser
|
|
|
||||
|
||||
|
Hvor er det bare gavmildt af dem
Måske der er noget til julens sysler... Nej, det ved jeg, der er, for jeg har handlet der flere gange efterhånden og smutter altid lige deromkring, når jeg har fået en fiks idé, som jeg mangler noget til Og ja der er fin betjening/service pr. mail, så jeg ville heller ikke tøve med at spørge, hvis der er noget jeg ikke lige kan finde..
| Emneværktøjer | |
| Visningsmetode | |
|
|